اجرای رزمایش جهادگران فاطمی در شهداد

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: جهادگران فاطمی از جمعه تا جمعه به مردم منطقه تکاب خدمات ارائه می‌دهند.

سرهنگ احمد مرادی زاده در تکاب شهداد در جمع جهادگران فاطمی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: از ابتدای امسال، طرح رزمایش تخصصی گروه‌های جهادی جمعه تا جمعه ابلاغ شده است.

او افزود: در این طرح اقشار بسیح، کار جهادی و تخصصی خود را ارائه خواهند داد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله ثارالله استان کرمان تصریح کرد: امروز ۵ اسفند ماه به مناسبت روز مهندس، جهادگران فاطمی جمعه تا جمعه ویژه مهندسین صنعت، کشاورزی و عمران به مردم در منطقه تکاب خدمات ارائه می‌دهن

او بیان کرد: خدمات رزمایش جهادگران فاطمی به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار شامل خدمات مختلفی است.

سرهنگ مرادی زاده تصریح کرد: ارائه خدمات پزشکی با حضور متخصصین دندانپزشکی، چشم پزشکی، داخلی و عمومی از خدمات جهادگران فاطمی است.

او آموزش‌های مذهبی و پاسخ به شبهات دینی با حضور علما و روحانیون بسیجی را از دیگر خدمات این گروه جهادی عنوان کرد و افزود: توزیع کمک‌های مومنانه و بسته‌های معیشتی و تامین مصالح ساختمانی مورد نیاز برای مجموعه‌های بهداشتی و احداث سیل بند و لایه روبی قنوات که کمک شایانی به کشاورزان خواهد کرد از دیگر خدمات گروه جهادی فاطمی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان انتقال لودر و گریدل به منطقه به منظور کمک به زیر سازی و ساخت راه‌های روستایی، توزیع بسته‌های ورزشی و مسابقات ورزشی به همت بسیج ورزشکاران، برگزاری میز‌های خدمت با حضور مسئولان استان و ارائه مشاوره کشاورزی به باغداران و کشاورزان و ارائه مشاور‌های حقوقی با حضور قضات مجرب دادگستری را از دیگر خدمات این گروه بیان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار