رئیس پلیس فتای استان اصفهان از دستگیری فردی خبر داد که با درج آگهی فروش ویژه بلیت قطار، از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد.

سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی در یک از سایت‌های تبلیغاتی ۷۰ میلیون ریال بابت فروش بلیت قطار از او کلاهبرداری کرده بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.


او افزود: شاکی آگهی پیش فروش بلیت تخفیف دار را به مناسبت نوروز مشاهده و برای خرید با فروشنده تماس و وجه درخواستی را واریز کرده، ولی نه تنها بلیت دریافت نکرده بلکه فروشنده از پاسخگویی به تلفن‌هایش امتناع کرده است.


رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: با اقدامات هوشمندانه مأموران پلیس، متهم شناسایی، دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شد.


سرهنگ مرتضوی به شهروندان توصیه کرد: تبلیغاتی که در سایت‌های واسطه گر با عناوین تخفیف دار، لحظه آخری و تور‌های گردشگری سریع و ارزان با هدف کلاهبرداری منتشر می‌شود و باید از خرید یا پیش خرید اینترنتی از سایت‌های متفرقه و بدون مجوز یا شبکه‌های اجتماعی خودداری کرد.


او گفت: شهروندان می‌توانند تخلفات در فضای مجازی را از طریق نشانی Cyberpolice.ir یا شماره ۰۹۶۳۸۰ با فوریت پلیس در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.