نخستین جلسه ستاد خدمات سفر استان مرکزی با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد.

مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان امروز در نخستین جلسه ستاد خدمات سفر حضور یافتند و برای تسهیل سفر‌های نوروزی هم وطنان بحث و تبادل نظر کردند.

اسدیمعاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی در حاشیه این جلسه گفت:در این نشست دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداری‌های شهرستان‌های مختلف به بیان گزارش عملکرد و دیدگاه‌ها و بیان نظرات خود پیرامون تسیهل در خدمات سفر و کاهش تصادفات پرداختند.

اسدی افزود: بررسی وضعیت راه‌های استان، شناسایی نقاط حادثه خیز، بررسی زیر ساخت‌های مخابراتی و وضعیت درمانی و اورژانس استان از دیگر موضوعاتی بود که درباره آن رایزنی شد.

او اضافه کرد: با اینکه استان مرکزی جاذبه‌های گردشگری متنوع و ظرفیت‌های خوبی برای پذیرش مسافران نوروزی دارد و در شاهراه مواصلاتی کشور نیز واقع شده، اما باید گفت آن طور که شایسته است پذیرایی مسافران نوروزی نیست و نتوانسه مقصد اصلی سفر هم میهنان باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی بیان کرد: برای پذیرایی مناسب از هم وطنان در ایام نوروز دو برنامه کوتاه مدت و بلند مدت در دستور کار است و امیدواریم با اتخاذ تصمیمات مناسب و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و تقویت خدمات هتلینگ زمینه برای سفر بیشتر هم وطنان فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.