مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی شده است سفر‌های نوروزی به استان با ۱۰ درصد رشد نسبت به سال گذشته در سه مرحله انجام شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی شده است سفر‌های نوروزی به استان با ۱۰ درصد رشد نسبت به پارسال در سه مرحله انجام شوند و ۶۰ شرکت مسافربری، ۱۷۰ اتوبوس، ۱۶۰ مینی‌بوس و ۹۶۰ خودرو سواری آمادگی خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی را دارند.

روح‌الله غلامی افزود: طبق بررسی‌های پارسال از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ آمار تصادفات منجر به فوت در محور‌های چهارمحال و بختیاری صفر بوده و فقط ۳۲ فقره تصادف به ثبت رسیده است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: افزایش ایمنی سفر، افزایش و ایجاد رضایت حداکثری مردمی از اهداف این اداره در سفر‌های نوروزی است و تمام راهداران به صورت شبانه‌روزی برای تحقق این اهداف تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اکیپ‌های راهداری برای لکه‌گیری و خط‌کشی محورها، روشنایی خیابان‌ها و تونل‌ها و استفاده از نیوجرسی در ۴۲ مرکز راهداری سازماندهی شدند که اقدامات با اولویت فعالیت در ۳۰۸ کیلومتر بزرگراه و ۷۳۲ کیلومتر راه اصلی استان صورت می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار