یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

سید محسن دهنوی در جلسه علنی نوبت سوم امروز (یکشنبه - ۷ اسفند) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به رئیس جمهور: لزوم اجرای قانون تامین کالا‌های اساسی و ضرورت نظارت روی قیمت مایحتاج مردم.

سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر نیرو: لزوم تسریع در تکمیل سد و مخزن آب شرب سد‌های این حوزه انتخابیه.

علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان به وزیر تعاون: لزوم اجرای مصوبه سال ۹۹ وزارت تعاون جهت احداث درمانگاه فوق تخصصی تامین اجتماعی در شهرستان دامغان.

منصورعلی زارعی نماینده ساری به وزیر راه: ضرورت تامین زیرساخت روستای شهریار و گسترش فرودگاه دشت ناز ساری، به وزرای جهاد کشاورزی و نیرو: لزوم برنامه ریزی برای جمع آوری آب‌های سطحی، به رئیس جمهور: لزوم پیگیری تخریب زیست محیطی تالاب میانکاله.

سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر راه: ضرورت ارائه خدمات آب، گاز و برق به ساخت و ساز داخل محدوده روستا‌ها و لزوم اتمام و بازنگری طرح هادی ۷۰ روستای ارومیه.

جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به وزیر امور خارجه: ضرورت اولویت دهی به مساله گردشگری در برنامه‌های وزارت امور خارجه، به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در قیمت گذاری نهاده‌های کشاورزی، به وزیر ارتباطات: لزوم توجه به زیرساخت ارتباطات و خسارات وارد شده به کسب و کار‌های ناشی از قاطع و کاهش سرعت اینترنت.

حسین حاتمی نماینده کلیبر به وزیر نفت: لزوم بازنگری در افزایش بی رویه قیمت پلکانی گاز مصرف خانگی در استان‌های شمالغربی، به وزیر صمت: لزوم بازنگری در منوط بودن داشتن مبلغ خودرو در حساب اشخاص برای ثبت نام خودرو.

رسول فرخی نماینده لاهیجان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم حل مشکلات نهاد‌های کشاورزی دو محصول استراتژیک برنج و چای.
روح الله متفکر آزاد نماینده تبریز به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در پرداخت حقوق و دستمزد معلمان خرید خدمات.

محمدرضا احمدی نماینده رشت به وزیر راه: لزوم تسریع در اتمام طرح مسیر رشت به تهران و تعریض بزرگراه سراوان به امامزاده هاشم.

سیدجواد حسینی کیا نماینده سنقر به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم رسیدگی و افزایش بی رویه قیمت گوشت و حذف آن از سبد غذایی مردم.

بهزاد رحیمی نماینده سقز به وزیر آموزش و پرورش: لزوم بازنگری در اقدامات شتابزده و فاقد پشتوانه کارشناسی وزارت آموزش و پرورش و رسیدگی به سرگردانی و نارضایتی ایجاد شده در جامعه فرهنگیان.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
این نماینده های که 12 سال تومجلسنددیگه بی خیال شدند
آخرین اخبار