شهرک‌نشینان صهیونیست دیشب به روستا‌های حواره و زعتره در جنوب نابلس یورش بردند و اموال فلسطینیان را آتش زدند.

شهرک‌نشینان صهیونیست شب گذشته با حمله به مناطق جنوب نابلس ضمن به آتش کشیدن خانه‌ها و خودرو‌های فلسطینیان، یک فلسطینی را شهید و حدود صد نفر را زخمی کردند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به روستا‌های حواره و زعتره در جنوب نابلس، شمال کرانه باختری، یک شهروند فلسطینی شهید و ده‌ها تن زخمی شدند.وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد این جوان ۳۷ ساله فلسطینی بر اثر اصابت گلوله به ناحیه شکم، به شهادت رسید.

به گزارش میدل ایست نیوز، جمعیت هلال احمر فلسطین نیز تأکید کرد که ۹۸ فلسطینی در روستای حواره زخمی شده‌اند که جراحت برخی از آن‌ها ناشی از ضربه شیء نوک‌تیز است. علاوه بر این، ۹۵ فلسطینی بر اثر استنشاق گاز اشک آور زخمی شده‌اند ضمن اینکه نیرو‌های اسرائیلی مانع از رسیدن آمبولانس به منطقه شده‌اند.

به گفته شاهدان عینی، شهرک نشینان شماری از خانه‌ها و خودرو‌ها و اموال فلسطینیان را در این منطقه به آتش کشیدند.

حمله به جنوب نابلس

آتش زدن خانه فلسطینیان در نابلس

آتش زدن خودروی فلسطینیان در نابلس

همزمان منابع میدانی از ورود محدود خودرو‌های نظامی اسرائیلی به شمال نوار غزه خبر دادند.

به گزارش «آناتولی» تعدادی از خودرو‌های نظامی اسرائیلی به مقدار ده‌ها متر از مانع امنیتی در شرق روستای بیت حانون عبور و زمین‌های این منطقه را تخریب کردند.

یورش شهرک نشینان صهیونیست به جنوب نابلس

اتش زدن اموال فلسطینیان در نابلس

در همین حال، خبرگزاری «روسیا الیوم» از زخمی شدن یک فلسطینی در تیراندازی سربازان اسرائیلی در شرق مرز‌های شرقی نوار غزه خبر داد.

این همه در حالی است که شب گذشته نشست امنیتی و سیاسی فلسطین و اسرائیل در العقبه اردن به پایان رسید و دو طرف بر پایبندی خود به همه توافقات پیشین و کاهش تنش و جلوگیری از خشونت بیشتر و حفظ وضعیت موجود در اماکن مقدس در قدس تاکید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار