در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

حضور ۲۰ مجموعه سرمایه‌گذار خارجی در رویداد شبکه تبادل علم و فناوری

رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک پردیس گفت: ۲۰ مجموعه سرمایه‌گذار خارجی از کشور های مالزی، روسیه، ارمنستان، گینه، افغانستان، الجزایر و چین در رویداد شبکه تبادل علم و فناوری به صورت حضوری هستند.

میلاد صدرخانلو رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک پردیس گفت: امروز پنجمین دوره نشست سرمایه گذاری فناوری شبکه تبادل فناوری دی ۸ با حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و بین المللی در پارک علم و فناوری پردیس برگزار می‌شود.

او ادامه داد: در این دوره تلاش شده تا با فراهم سازی مسیری برای کشور های مسلمان که علاقه دارند در کشور های مسلمان دیگر سرمایه‌گذاری کنند و شاهد توسعه همکاری های فناورانه به ویژه سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری و نوآوری باشند کمک کنیم.

رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک پردیس اظهار کرد: ۲۰ مجموعه سرمایه‌گذار خارجی از کشور های مالزی، روسیه، ارمنستان، گینه، افغانستان، الجزایر و چین در این رویداد به صورت حضوری هستند و ۹۰ استارت آپ ایرانی و۳ استارت آپ خارجی که ۲ استارت آپ شامل مالزی و یک استارت آپ شامل ترکيه به این رویداد راه پیداکردند.

صدرخانلو افزود: در کنار این رویداد ۱۰ نماینده اقتصادی از سفارت خانه کشورهای پاکستان، اندوزی، بنگلادش، مصر و نیجریه حضور دارند تا در بهبود همکاری های کشورهای دی ۸ اثر گذار باشند‌. امروز نیز چند قرارداد به مبلغ ۱۵ میلیون دلار رونمایی خواهیم کرد.

او بیان کرد: رویداد شبکه تبادل علم و فناوری در حوزه های فناوری اطلاعات و ارتباطات، حوزه نرم افزار، دارو و تجهیزات پزشکی، مهندسی مواد پیشرفته، صنايع فرهنگی و خلاق، تجهیزات صنعتی و معدنی و انرژی نو در پارک علمی و فناوری پردیس در امروز و فردا ۹ اسفند برگزار می‌شود‌.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار