صدور ۵۵ درصد احکام رتبه‌بندی معلمان استان اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۵۵ درصد احکام رتبه‌بندی معلمان در این استان صادر شده است.

کلام الله صفری از صدور ۵۵ درصد احکام رتبه‌بندی معلمان در این استان خبر داد و گفت: احکام بقیه همکاران نیز برای طی مراحل اداری به وزارتخانه متبوع ارسال شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: احکام رتبه‌بندی بقیه همکاران در سامانه مربوطه بارگذاری شده است و به احتمال بسیار در هفته تربیت اسلامی (۸ تا ۱۴ اسفندماه) کار‌های اداری و تایید احکام نهایی خواهد شد.

صفری ادامه داد: هدف نهایی از برنامه رتبه‌بندی معلمان در وزارت آموزش و پرورش، ارتقای کیفیت آموزش و تربیت دانش‌آموزان است و البته در روند اجرای رتبه‌بندی مبالغی به دریافتی همکاران افزوده می‌شود.

او با اعلام اینکه از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای تسهیل امور و خدمات‌رسانی به جامعه بزرگ معلمان و مربیان استفاده می‌کنیم، گفت: مشکلات و نواقصی از قبل در حوزه زیرساخت‌های آموزشی مشهود است که برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی و تلاش صورت می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: معتقد هستم مسئولیت‌پذیری و حس همکاری باید بر انتقاد اولویت داشته باشد و در بدو نگاه به موانع و مشکلات باقیمانده از قبل، بر روی انتقاد متمرکز نشویم تا کار‌ها در فضای هم‌افزایی و تعامل به سرانجام برسد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.