معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: گذر گلستان با بهره‌گیری از ایده‌های خلاقانه و با محوریت ایده‌های فرهنگی احیاء می‌‎شود.

یوسف اسماعیل‌زاده معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: فرصت‌ها و زیرساخت‌هایی در اختیار شهرداری مشهد وجود دارد که درصدد هستیم آن‌ها را در اختیار ایده‌ها، کسب‌وکار‌های برتر و صنایع فرهنگی فعال قرار دهیم.

او  با بیان اینکه در همین راستا، رویداد ایده‌پردازی برگزار شده و از علاقه‌مندان و صاحبان ایده که اولویت فعالیتی آن‌ها کسب و کار فرهنگی بوده دعوت به عمل آمده است، افزود: در کنار این موضوع شاخص‌های دیگری نیز مدنظر بوده که علاقه‌مندان شرکت در این فرآیند می‌توانند گلستان را ۱۰۰۰۱۰۸ ارسال کنند.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: پس از دریافت ایده‌ها، با برگزاری جلسات و با حضور منتورها، ایده‌ها پخته‌تر می‌شوند و سپس پس از داوری فضا‌های گذر گلستان، با تخفیفات بسیار خوب در اختیار ایده‌های برتر قرار می‌گیرد.

اسماعیل‌زاده با بیان اینکه رویداد ایده‌پردازی تا ۱۰ اسفندماه ادامه دارد، بیان کرد: اختصاص این فضا‌ها در بازار گلستان، دائمی نیست و بازه‌های زمانی یک تا سه ساله برای آن‌ها پیش‌بینی شده که بستگی به طرح داوری‌ها دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار