فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۱۷۸ سارق طی هفته گذشته در راستای طرح عملیاتی ویژه در استان دستگیر شدند و ۱۹۴ فقره انواع سرقت از آنان کشف شد.

سردار یحیی الهی بیان کرد: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان از سوی فرمانده کل انتظامی کشور و مطالبات مردمی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی، پلیس‌های تخصصی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ماموران در هفته گذشته با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، ۱۷۸ سارق را در سطح استان شناسایی و دستگیر کرده اند افزود: سارقان در تحقیقات پلیس به ۱۹۴ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه در این مدت ۲۷ دستگاه خودرو و ۲۱ دستگاه موتورسیکلت مربوط به سارقان توقیف شده است خاطر نشان کرد: هشت مالخر و سه باند سرقت نیز دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی لرستان همچنین از دستگیری افراد شرور در کوهدشت خبر داد و گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر حضور چهار شرور در یکی از محله‌های شهر کوهدشت، بلافاصله موضوع در دستورکار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

سردار الهی افزود: ماموران با حضور در محل متوجه ایجاد مزاحمت چهار نفر از اراذل و اوباش در حالت غیرعادی و با استفاده از سلاح سرد برای شهروندان شدند که بلافاصله نسبت به دستگیری آن‌ها و انتقال به مقر انتظامی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی لرستان ضمن هشدار به مخلان امنیت و آرامش مردم تاکید کرد: پلیس با قاطعیت و در راستای تامین امنیت و آرامش مردم با هنجارشکنان برخورد خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.