فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به شناسایی و دستگیری سارقان حرفه‌ای و سابقه دار نهال در این شهرستان گفت: از این افراد ضمن اعتراف به هشت فقره سرقت، ۲ هزار و ۷۰ اصله نهال کشف شد.

سرهنگ فخرالدین رستم‌پور فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در راستای تبیین و عملیاتی کردن اهداف قرارگاه تشدید مبارزه با سرقت و در پی وقوع چندین فقره سرقت از روستا‌های اطراف و نهالستان‌های شهرستان و محل دپو نهال مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده کارآگاهان کلانتری ۱۲ شهید عباسپور با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی و روش‌های نوین کشف جرم موفق شدند سه نفر از سارقان سابقه دار را شناسایی و با تعقیب و مراقبت شبانه روزی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

فرمانده انتظامی میاندوآب اضافه کرد: متهمان به هشت فقره سرقت نهال اعتراف و با شناسایی مالخر و بازرسی مخفیگاه آن‌ها تعداد ۲ هزار و ۷۰ اصله نهال به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف و تحویل مالباختگان شد.

سرهنگ رستم پور با بیان اینکه در این خصوص سه سارق و یک مالخر دستگیر و یک دستگاه سه چرخه متعلق به سارقان توقیف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: مردم نقش مهمی در ارتقای امنیت در سطح جامعه دارند و از این رو می‌توانند با هوشیاری کامل در مراقبت از اموال خود، مانع سوء استفاده سارقان شده و با اعلام به موقع این گونه سرقت‌ها به پلیس، ما را در دستگیری هرچه سریعتر سارقان کمک کنند.

وی ادامه داد: سامانه پیامک ۱۱۰ با سر شماره ۱۱۰۴۴ بصورت ۲۴ ساعته آماده دریافت در خواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است و همچنین تلفن گویای ۱۹۷ بطور شبانه روزی آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و شکایت شهروندان است.

شهرستان میاندوآب با ۲۸۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.