هشتمین نمایشگاه اقتصاد به توان مردم با ۹۰ غرفه از تولیدات مشاغل خُرد در محل حسینیه جماران بیرجند گشایش یافت.

هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: شبکه‌ای از تولیدکنندگان در حوزه مشاغل خُرد از سراسر استان در این نمایشگاه حضور دارند و تولیدکنندگان حائز شرایط به نمایشگاه‌های استانی در کشور راه می‌یابند.

او  افزود: این نمایشگاه تا پایان هفته جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید عموم در سالن شماره ۲ حسینیه جماران بیرجند باز است.

هنری گفت: علاوه بر حضور در نمایشگاه، موضوع آموزش اشتغال‌های خرد نیز دنبال می‌شود لذا بوم کسب و کار با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی اظهار داشت: هماهنگی لازم با معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز انجام شده تا کسب و کار‌هایی که آموزش لازم را می‌بینند در بحث کسب مجوز فعالیت دچار مشکل نشود و از این طریق زمینه رشد کسب و کار فراهم می‌شود.

او با اشاره به برگزاری مداوم نمایشگاه‌ها عنوان کرد: با حمایت مشاغل خرد خانگی منویات رهبری عمل می‌شود و بهبود وضعیت اقتصادی مردم به عنوان هدف نهایی مد نظر است تا به سمت مردمی کردن اقتصاد حرکت کنیم.

هنری یادآور شد: برای نخستین بار اطلاعات همه تولیدکنندگان استان ثبت شده و در دسترس عموم مردم قرار دارد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: استقبال مردمی از نمایشگاه‌های قبلی خوب بود و بیش از یک میلیارد تومان فروش محصولات تولید شده در نمایشگاه قبل برآورد شد و امید است با اطلاع‌رسانی نتیجه خوبی از این نمایشگاه نیز حاصل شود.

هنری گفت: همچنین تولیدکنندگان مشاغل خرد در نمایشگاه‌های نوروزی هم حضور خواهند داشت و در نمایشگاه‌های ملی در تهران، مشهد و خوزستان غرفه‌هایی به تولید کنندگان دارای کارت اعطا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.