رئیس امور استان ها و توسعه منطقه ای سازمان برنامه و بودجه گفت: ۱۰میلیارد تومان برای احداث بازارچه دائمی محصولات مددجویان و معلولان این استان اختصاص یافت و به زودی مقدمات ابلاغ این اعتبار انجام می گیرد.

رامین میرزایی در بازدید از کارگاه حمایتی، تولیدی و توانبخشی آینده روشن مددجویان بهزیستی استان، اظهار کرد: درخصوص پرداخت هزینه های جاری و پرسنلی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز پیگیری های لازم صورت خواهد گرفت.

او عنوان کرد: جای خوشحالی است که تمامی تلاش ها و پیگیری ها برای ارتقا محیط هایی باشد که افراد زیادی از آن منتفع و بهره مند می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: این استان دارای افراد محروم، معلول و کم بضاعت و نیازمند حمایت های مستمر و اقدام اساسی در خصوص اشتغال است.

محمدکریم آریا افزود: یکی از مشکلات اساسی جامعه هدف توانمند ما، نداشتن بازار فروش جهت محصولاتی است که با زحمات فراوان تولید می کند.

او تاکید کرد: بنابراین ایجاد بازارچه و نمایشگاه های دائمی تولیدات مددجویان و معلولان می تواند نقش موثری در راستای استقال، خودکفایی و ثبات شغلی برای این افراد داشته باشد.

آریا با اشاره به ایجاد بازارچه مرکزی دست سازه های مددجویان بهزیستی، ادامه داد: در صورت حرفه آموزی و خوداشتغالی، در سطح استان مراکزی وجود دارند که در شرایط بسیار خوبی محصولاتشان را به مردم عرضه و از این راه درآمد کسب کنند، امری که قطعاً در عزت نفس آنان و کمک به تولید و اشتغال که دغدغه جدی مقام معظم رهبری است، مؤثر و ملموس خواهد بود.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد از دغدغه جدی برای پرسنل بهزیستی گفت و افزود: با توجه به کثرت خدمات و فعالیت های سازمان بهزیستی و احکام حقوقی پایین پرسنل، نیازمند توجه ویژه و ملموس در پرداختی ها به همکاران این سازمان هستیم.

او با اشاره به شرایط جسمی سخت هنرجویان، بیان کرد: از آنجائی که بیشتر هنرجویان ما دارای شرایط خاص بوده و برای حضور در مراکز با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند، اگر امکان تأمین وسیله ایاب و ذهاب برای هر مرکز در سال جدید وجود داشته باشد بسیاری از مشکلاتشان رفع می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.