مشهد مهیای جشن بزرگ نیمه شعبان می‌شود

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: شهرداری مشهد در حال تدارک جشن بزرگ نیمه شعبان است.

یوسف اسماعیل‌زاده معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در خصوص برنامه‌های نیمه شعبان گفت: سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس به مناسبت «نیمه شعبان» برنامه‌های متنوعی را پیش‌بینی کرده و رویکرد برگزاری و گرامیداشت این مناسبت، بیشتر معطوف به حمایت از تشکل‌ها و فعالیت‌های مردمی است.

او  با بیان اینکه از رویکرد‌های تصدی‌گرایانه باید پرهیز کنیم و فعالیت‌های این‌چنینی را به مردم شهر بسپاریم، افزود: براساس همین نگاه، برنامه‌های مختلفی با هماهنگی هیئات مذهبی، تشکل‌ها و مجموعه‌های مردمی درنظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد:  مشارکت برای فضاآرایی ۱۳ خیابان محوری در سطح شهر انجام میشود علاوه بر این، در ۳۰۰ جشن محله‌ای که با همت کانون‌های مهدوی ایجاد می‌شوند، مشارکت خواهیم داشت.

یوسف اسماعیل‌زاده با بیان اینکه ۲۰۰ استرابورد و ۷۰ بیلبورد نیز در سطح شهر اکران می‌شود، بیان کرد: با توجه به فضای استقبال از بهار، شاهد رونمایی از المان‌های شهری نیز خواهیم بود.

او تصریح کرد: المان گل‌های نرگس در نقاط مختلف شهر نصب می‌شود، همچنین برپایی اجتماع عظیم منتظران ظهور در صبح نیمه شعبان و در عرصه میدان شهدا برگزارخواهد شد، همچنین علاوه بر این، در ۳۱۳ نقطه سطح شهر نیز نورافشانی خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار