۱۶ طرح در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر افتتاح می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: در سفر رئیس جمهور به استان با حضور وزیر میراث فرهنگی ۱۶ طرح شاخص در حوزه‌های مختلف افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

اسماعیل سجادی‌منش مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر ایشان را همراهی می‌کند که در این سفر ۱۶ طرح شاخص در ۳ حوزه تخصصی با اعتبار بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان به طور متمرکز و به صورت ارتباط زنده تصویری افتتاح می‌شود.
 
وی افزود: در این سفر ۶ هتل در استان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها شروع خواهد شد که افتتاح هتل بزرگ خورشید یکی از شاخص‌ترین آن‌ها خواهد بود.
 
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ادامه داد: هتل بزرگ خورشید پس از یک دهه در دولت سیزدهم با حمایت‌های ویژه مدیر ارشد استان، معاون اقتصادی استانداری، بانک عامل، مجموعه اداره‌کل متبوع و پشتکار سرمایه‌گذار پنج‌شنبه ۱۱ اسفند با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افتتاح خواهد شد.
 
وی ارزش سرمایه‌گذاری این طرح را بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان و زیربنای آن را ۱۸ هزار متر مربع عنوان کرد.
 
سجادی‌منش گفت: هم‌زمان با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در استان، کلنگ‌زنی پارک بازی در کنار چرخ و فلک شغاب و افتتاح اولین شرکت هواپیمایی گردشگری در شهر بوشهر را خواهیم داشت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.