کشف محموله مواد محترقه درعملیات ضربتی پلیس امنیت عمومی

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۶۲ هزار عدد انواع مواد محترقه طی عملیات ضربتی پلیس امنیت عمومی انتظامی استان، خبر داد.

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی آذربایجان غربی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد محترقه غیر مجاز و خطرناک توسط فردی در سطح شهرستان "وکان و انتقال آن به ارومیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی مشترک ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی استان قرار گرفت.

سرهنگ محمدعلی حقوردیان افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی خودروی حامل مواد محترقه غیر مجاز و خطرناک با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مسیر ارومیه - بوکان توقیف که ۶۲ هزار و ۸۰ عدد انواع مواد محترقه به صورت قاچاق از آن کشف شد.

وی در ادامه تصریح کرد: در این عملیات یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی آذربایجان غربی از شهروندان خواست: کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب‌ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند و در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و یا نگهداری مواد محترقه مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.