معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از آمادگی کامل شهرداری مرکز استان در استقبال از مسافران نوروزی و خدمات رسانی به آن‌ها خبر داد.

احمد سالاری گفت: شهر گرگان در مسیر مسافران و زائران امام رضا (ع) قرار دارد و برای خدمات رسانی مطلوب و اسکان مسافران نوروزی، برنامه ریزی و تمهیدات لازم در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

او ادامه داد: با توجه به مقارن شدن سال جدید با ماه مبارک رمضان و احتمال شروع زود هنگام سفر‌های نوروزی، شهرداری گرگان از پانزدهم اسفند محل‌هایی را برای اسکان مسافران در نظر گرفته است.

سالاری افزود: برای استقرار و برپایی چادر مسافران در محدوده ناهارخوران چهار مکان و یک مکان نیز در ضلع شمالی میدان بسیج در ورودی غربی شهر گرگان راه اندازی خواهد شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: مکان‌های استقرار اسکان مسافران شامل محل هتل قدیم شهرداری، شهربازی قدیم شهرداری در مجاورت میدان ناهارخوران، زمین تله‌کابین، زمین خالی جنب سایت باباطاهر و ضلع شمالی فلکه بسیج در نظر گرفته شده است.

به گفته سالاری، همانند سنوات گذشته ستاد اسکان مسافرین شهرداری برای هدایت و انتقال مسافران به محل‌های اسکان و جلوگیری از برپایی چادر در مسیر پیاده روی شهروندان در محدوده ناهارخوران مستقر خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.