اجرای فروش فوق العاده شب عید در کردستان

در آستانه عید در هفت شهرستان استان نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و فروش‌های فوق العاده در واحد‌های صنفی به اجرا در می‌آید.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان  با اشاره به این مطلب که یکی از ابزار‌های تنظیم بازار برگزاری نمایشگاه است، افزود: معمولا این نمایشگاه‌ها در فصولی از سال برگزار می‌شود که حجم تقاضا با توجه به شرایط موجود بالا است.

طه سمیعی بیان کرد: در ایام عید نوروز و به منظور رفاه حال شهروندان نمایشگاه‌های عمومی در ۷ شهرستان استان و فروش‌های فوق العاده در واحد‌های صنفی استان برگزار می‌شود.

او یادآور شد: در نمایشگاه بهاره امسال ۴۸۰ غرفه از جمله مواد پروتئینی، مواد غذایی، آجیل، شوینده‌ها و دیگر نیاز‌های سبد خانوار در نظر گرفته شده است.

سمیعی ادامه داد: کالا‌های موجود در نمایشگاه با حداقل ۱۰ درصد تخفیف نسبت به قیمت متعارف بازار و ۱۵ درصد نسبت به قیمت تمام شده کالا عرضه می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: در راستای رفاه شهروندان و تامین مایحتاج مردم در ایام عید هماهنگی‌های با واحد‌های صنفی صورت گرفته و در این راستا ۴۲۰ واحد صنفی آمادگی لازم را برای برگزاری فروش فوق العاده در استان دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار