باور مهدویت، مبنای دشمنی غرب با انقلاب اسلامی

امام جمعه مشهد گفت:‌مبنای دشمنی غرب با انقلاب اسلامی، باور به مسئله مهدویت است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در دیدار با اعضای ستاد برگزاری اجتماعباور مهدویت، مبنای دشمنی غرب با انقلاب اسلامی مهدویون گفت: مسئله قرب ظهور به معنای زمینه‌سازی برای فرج امام زمان (عج) با متوجه ساختن قلوب مردم به شخصیت حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج) معنا پیدا می‌کند و بر همین اساس است که سال‌به‌سال، نیمه شعبان باشکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی افزود: خدمتگزاری به ساحت امام زمان (ع) باید متناسب با شرایط روز باشد. کسی می‌تواند خادم امام زمان (عج) باشد که متناسب با اقتضای روز، ناشر فرهنگ مهدویت در جامعه باشد و از دانش‌آموز اول دبستان تا استاد دانشگاه، قلوب آحاد مردم را متوجه معارف دینی کند.

وی با تأکید بر ضرورت استفاده هم‌زمان از احساسات و منطق در تعظیم شعائر مهدوی گفت: برنامه‌ریزی برای جزئیات موکب‌های پذیرایی و طرح‌های اطعام خوب است، اما همه این‌ها در زمره مسائل عاطفی است و باید در برنامه‌های فرهنگی و معرفتی هم برنامه‌ریزی‌هایی صورت بگیرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری اخلاص مقاومت و ایثارگری را از ویژگی‌های خادمان حضرت، ولی عصر (عج) برشمرد.

او بیان کرد:بزرگداشت نیمه شعبان باید به نحوی باشد که نه‌فقط ملت ما بلکه همه دنیا متوجه نیمه شعبان شود. امروزه این مهم در ایام محرم و عزای حضرت سیدالشهدا (ع) با قدرت محقق شده و شرق و غرب عالم آگاه هستند که مسئله عاشورا اتفاق افتاده و سالگرد حماسه حسینی در جریان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.