گالری گردی در روزهای پایان سال/ از آب و آیینه تا حکایت رنگ‌ و خیال

در روزهای پایانی سال گالری‌های متنوعی مانند آب و آیینه، رنگ و خیال و وضعیت برپا شده و میزبان علاقه‌مندان است.

در روزهای پایانی سال گالری‌های متنوعی مانند آب و آیینه، رنگ و خیال و وضعیت برپا شده و میزبان علاقه‌مندان است. کارگاه نقاشی «همنوازی فرم و رنگ» با مشارکت دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران دکتر شریعتی تهران و نگارخانه لاله با حضورهنرمندان و دانشجویان ۱۴ تا ۱۶ اسفند ساعت ۱۰ تا ۱۸ در این نگارخانه به نشانی خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، روبهروی پارکینگ طبقاتی برگزار می‌شود.

این کارگاه به منظور حمایت از دانشجویان و کمک به اقتصاد هنر برگزار می‌شود و استادان دانشگاه با راهبری و راهنماییدانشجویان، کمک به خلق آثار زیبا و خلاقانه خواهد کرد. کارگاه «همنوازی فرم و رنگ» به طور همزمان در نگارخانه لاله با حضور ۲۰نفر و در دانشگاه شریعتی با حضور بیش از ۴۰ نفر برگزار خواهد شد.

«وضعیت» در گالری عالی

نمایشگاه پوسترهای ابوالفضل خسروی با عنوان «وضعیت» یکشنبه(۱۴ اسفند) ساعت ۱۱ در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری انقلاباسلامی واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ افتتاح می‌شود و تا ۲۸ اسفند شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۸ در این گالریمیزبان علاقه‌مندان است.

این نمایشگاه شامل ۴۰ پوستر از آثار خسروی است که با موضوع فضای انسانی و حیات امروزی بشر تولید شده‌اند.

«کارناوال؛ نگاره‌ها» در برج آزادی

نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی با نمایشگاه‌گردانی سجاد آقابابائی جمعه (۱۲ اسفند) ساعت ۱۵ در تالار آسمان برج آزادی افتتاحمی‌شود و تا ۱۹ اسفند همه روزه به جز شنبه از ساعت ۹ تا ۱۸ میزبان علاقه‌مندان است. این رویداد هنری با مشاوره هنریمیرعلیرضادریابیگی و انتخاب آثار توسط اعضای شورای هنری موسسه باروک و برج آزادی، استادان؛ هومن شیخ بشارتی، رضاجاویدی، میرحسین دریابیگی برگزار می‌شود.

سپیده عجمی، سمانه گروسی، نفیسه علوی، الناز هاشم منیری، صبا بهرامی، نفیسه الیکاهی، سمیرا حسن‌پور، مرجان مسگری، مهرنازخیاطی، الناز موسی خانی، مهوش فرجی، ندا شاملو، فریماه شریفی، مریم محمد ابراهیم‌زاده، دی‌نا ولدبیگی، رمیصا محمدعلی، رهاخسروانی، سارا رحمتی، کوثرالسادات موسوی، زهرا آقابابائی، حدیثه کرمی، سوده نوین چهر، نیوشا مسلمان‌زاده فرکوش، یاسمنکمالی، مبینا علیاری، علی جندالهی، پانیذ هاشم‌زاده، محمدمهدی پرالشریعه، کیانا اسعدی، ارشان مرادین، کیمیا عالمی، امیرحسینعادل، نگین صدوقیان‌زاده هنرمندان شرکت‌کننده در این نمایشگاه هستند.

همچنین در نمایشگاه «کارناوال؛ نگاره‌ها» آثار هنرمندانی از استان‌های قزوین، گیلان، کردستان، مشهد و قم به نمایش گذاشتهمی‌شود.

۶ نمایشگاه تجسمی در خانه هنرمندان ایران

۶ نمایشگاه تجسمی جمعه (۱۲ اسفند) ساعت ۱۷ در گالری‌های خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شوند. نمایشگاه‌های نقاشی‌های «ماهگمشده» آثار فراز مساحی در گالری استاد ممیز، «پیچش» آثار سکینه قربانی در گالری زمستان و «فیگورها و دست‌ها» آثار عاطفهقیصری در گالری پاییز از جمله این نمایشگاه‌ها هستند.

همچنین نمایشگاه‌های «عبور» آثار نقاشی و حجم پانیذ اوتادی در گالری استاد میرمیران و «(نا) سازه»؛ عکس‌ها و ویدئو نگین پزندهدر گالری بهار میزبان علاقه‌مندان هستند. نمایشگاه یادبود استاد مسعود سپهر از سوی انجمن طراحان گرافیک ایران در گالری تابستانبرگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای دیدن آثار این نمایشگاه‌ها می‌توانند تا ۱۹ اسفند یکشنبه تا جمعه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ به گالری‌های خانه هنرمندانایران مراجعه کنند.

«وضعیت: ناپایدار»

نمایشگاه گروهی «وضعیت: ناپایدار» با آثار علیرضا پرهیزکاری، سعیده حاتمی، فاطی سادات، بردیا سلیمی، نویسا صیادیان، عـ/اَمل،پگی عباس‌پور، زهرا محمدی، علیرضا محمدی و محمود مکتبی، جمعه (۱۲ اسفند) ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری شریف به نشانی میدانقدس، خیابان شریعتی، کوچه ماهروزاده، پلاک ۱۱ افتتاح می‌شود و تا ۲۳ اسفند (دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۹) دایر است،گالری شنبه‌ها تعطیل و بازدید یکشنبه‌ها با قرار قبلی است.

«هنر برای هنر» در فرهنگسرای ابن سینا

نمایشگاه گروهی نقاشی کودک و نوجوان «هنر برای هنر» جمعه (۱۲ اسفند) ساعت ۱۵ در نگارخانه فرهنگسرای ابن سینا به نشانیشهرک قدس(غرب)، ایران زمین شمالی، جنب شهرکتاب ابن سینا افتتاح می‌شود و تا ۱۸ اسفند از ساعت ۹ تا ۱۶ در این نگارخانه دایراست. این نمایشگاه شامل ۵۰ اثر از آثار هنرجویان با نمایشگاه‌گردانی شهرزاد داوری در سبک‌های مختلف اعم از آبرنگ، رنگ روغن،پاستل، سیاه قلم است.

«حکایت رنگ و خیال»

نمایشگاه «حکایت رنگ و خیال» همزمان با اعیاد شعبانیه از ششم تا ۱۳ اسفند از ساعت ۹ تا ۱۷ در نگارخانه فرهنگ امام علی(ع) بهنشانی میدان جانبازان، بلوار الغدیر شمالی، میدان شهدای شمس آباد، خیابان شهیدنامداری برپاست. این نمایشگاه با حضور ۳۰ تناز هنرمندان گروه هنری ساران و با سبک‌های رئال و مدرن در بخش‌های نقاشی، تصویرسازی، عکاسی و صنایع دستی برپا شده است.

«آب و آینه» در نگارخانه شفق

نمایشگاه گروهی «آب و آینه» به مناسبت فرارسیدن بهار و نزدیک شدن به سال جدید از هفتم تا ۱۵ اسفند به جز روزهای تعطیل ازساعت ۹ تا ۱۸ در نگارخانه شفق به نشانی خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست‌ و یکم، بوستان شفق،فرهنگسرای خانواده برپاست. این نمایشگاه ترکیبی از نقاشی‌های آبرنگ و هنر آیینه با هنرمندی سحر اکبری، پژمان بیضایی، هنگامهنجارباشی و غزاله اصلان بیک  «برای زندگی» با نمایش آثار ۴۴ هنرمند در حوزه‌های نقاشی، طراحی، مجسمه و عکس، پنجم تا ۲۶اسفند همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۳ تا ۱۸ در گالری پروژه‌های آران به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفللوشاتو، کوچه لولاگر، پلاک پنج دایر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار