کدخدا زاده گفت: با توجه به آنکه بحث های اعتباری و سرمایه ای که برای ساخت راه ها استفاده می شود، محدود است ما مجبور هستیم اولویت بندی و براساس آن هدف گذاری کنیم.
به گفته معاون ساخت و توسعه راه های کشور ، یکی از مواردی که باعث می شود این اهداف را ساماندهی کنیم، کریدورهای ترانزیتی در کشور اعم از راه آهن، راه اصلی ، بزرگراه و آزاد راه است که هر کدام که به ثمر برسد گره های ترافیکی را باز خواهد شد.
او می گوید: امسال همانند سال های گذشته ۸۰۰ تا هزار کیلومتر راه اصلی و بزرگراه هدف گذاری کرده بودیم و در پایان سال با همکاری تمامی بخش ها بسیاری از گره های ترافیکی بازگشایی و افتتاح می شود .
او گفت: علاوه بر افتتاح پروژه های بزرگراهی استان بوشهر امروز در سایر استان های مختلف آذربایجان غربی، کردستان همدان، یزد، هرمزگان و سیستان و بلوچستان ما از محورهای مختلف بهرهبرداری کرده ایم که با افتتاح آنها علاوه بر رفع گره های ترافیکی شاهد کاهش سوانح جاده ای و افزایش ترانزیت و حمل بار خواهد شد.
کدخدا زاده گفت: عمده این محورها کریدورهای ترانزیتی است که از نقاط حادثه خیز خارج است و به نوعی ترافیک ترانزیت و بار را کاهش می دهد.