مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از شرکت ۵ هزار دانش‌آموز قزوینی در اردو‌های راهیان پیشرفت خبر داد .

 نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در بخش دیگری از سخنانش از شرکت ۵ هزار دانش‌آموز قزوینی در اردو‌های راهیان پیشرفت خبر داد و گفت: همچنین در حوزه جشن تکلیف جشن‌های ۲ هزار نفره برگزار شده و در حوزه جهاد تبیین ۲ هزار نشست سیاسی، بصیرتی و تبیینی در مدارس برگزار کردیم تا بتوانیم هیجانات دانش‌آموزان را کم کرده و به سؤالاتشان جواب دهیم.

وی با بیان اینکه در استان قزوین ۴۷۹ معاون پرورشی، ۴۵۹ مربی تربیتی و ۲۳۶ مشاور در کل استان داریم، گفت: امور تربیتی در ۳ حوزه فعالیت می‌کند که یکی از این حوزه‌ها مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی است. در همین حوزه مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی سامانه تلفنی «نماد» داریم که از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب فعال است و اگر دانش‌آموزی اعتیاد به مواد مخدر و یا مشکلات رفتاری داشته باشد، می‌تواند با سامانه تماس بگیرد و مشاوران بدون اینکه او را ببینند، به او مشاوره بدهند.

سیاهکالی مرادی با اشاره به اتفاقات اخیر و مسمومیت دانش‌آموزان تصریح کرد: چه اتفاقی دارد می‌افتد که همه دست به دست هم می‌دهند که یک مدرسه را تعطیل کنند؟ در ۳ ماه قبل به دنبال این بودند که اغتشاش ایجاد کنند تا دانش‌آموز مدرسه نرود و در دوره کرونا هم همه به دنبال این بودند که مدرسه‌ها را تعطیل کنند.

وی افزود: امروز هم عده‌ای با نیت نامعلومی به دنبال این هستند که حاشیه‌هایی درست کنند تا دانش‌آموزان به مدرسه نروند. پس همه باید حواسمان جمع باشد و بدانیم که نظام تعلیم و تربیت جایگاه مقدس و مدرسه مکان خوبی است. پس نظام تعلیم و تربیت خوب کار می‌کند که دشمن مرتب دارد تعلیم و تربیت را هدف قرار می‌دهد.

مرادی از صدور احکام رتبه‌بندی ۷۱۹۵ معلم قزوینی خبر داد و گفت: به دنبال این هستیم که تا ۳ روز آینده مابقی احکام رتبه‌بندی را صادر کنیم. اگر معلمی به جایگاه و رتبه خود اعتراض دارد، فرصت ۱۰ روزه در اختیار او قرار خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار