عملکرد مدیران در ایام نوروز ارزیابی می‌شود

استاندار خوزستان گفت: معاونت عمرانی، اداره کل بازرسی، معاونت توسعه استانداری خوزستان و سایر بخش‌های نظارتی گروه تخصصی را جهت نظارت بر عملکرد مدیران تشکیل دهند.

حسینی محراب گفت: وظیفه مدیران ایجاد حس رضایتمندی در مردم است؛ تولید این حس در مردم به صلاحیت و کارآمدی مدیران باز می‌گردد.

او می‌گوید: سفر‌های نوروزی و ماه رمضان باید به صورت صحیح مدیریت شوند؛ همچنین از ظرفیت بخش خصوصی و مردم در برنامه‌های پذیرایی از مسافران استفاده شود.

به گفته او هر آنچه که می‌تواند سود و ثروتی برای مردم از این سفر‌ها ایجاد کند را برای آن‌ها فراهم کنیم.

استاندار خوزستان گفت: از عملکرد خوب مدیران در ایام سفر‌های نوروزی و ماه مبارک رمضان تقدیر خواهد شد، مدیرانی که وظایف خود را به درستی انجام ندهند ضمن ارائه تذکر در میانه راه از چرخه مدیریت کنار گذاشته خواهند شد.

این مقام مسئول ایجاد آمادگی در ستاد بحران را برای حوادث احتمالی ضروری دانست و گفت: همه مصوبات ملی و استانی به عنوان دستورالعمل اجرا شوند.

به گفته او اداره کل میراث فرهنگی و شهرداری در زمینه تبلیغات و کار فرهنگی همکاری لازم را با یکدیگر داشته باشند.

حسینی محراب گفت: تأمین امنیت مسافران جدی گرفته شود، تولید امنیت یکی از مهم‌ترین موارد است و همه کار‌ها در بستر امنیت صورت می‌پذیرد؛ بنابراین از ظرفیت نیروها، شیوخ، بسیج، نیروی انتظامی و بزرگان طوایف باید استفاده شود.

او گفت: فرمانداران پیش‌بینی لازم را برای تهیه مواد خوراکی مصرفی مردم و مسافران داشته باشند؛ هیچ کمبودی پذیرفته نیست، علت حوادث رانندگی در سال‌های گذشته پیش از سفر‌های نوروزی بررسی شود و موارد مورد نیاز برای رفع این حوادث به وسیله تعبیه دوربین، ایجاد دوربرگردان‌های ایمن، استقرار نیرو و … برطرف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.