استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه اطلاق جوانترین استان کشور به سیستان و بلوچستان نباید فقط در حد یک شعار باشد، تصریح کرد: جوانان و مسئولان باید در کف میدان در جهت پیشرفت و توسعه استان محکم قدم بردارند.

محمد کرمی  در جشن بزرگ روز جوان با تبریک ولادت باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اظهار کرد: اگر مدیران دچار روزمرگی شوند، این یک سقوط است لذا مسولان باید شبانه روز در راه رسیدن به پیشرفت و توسعه استان تلاش نمایند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این استان با توجه به پتانسیل‌های فراوان، مستعد پیشرفت همه جانبه است که با وجود نیروهای جوان، خلاق، مومن و متفکر، جهادی و انقلابی، باید این ظرفیت‌های عظیم را به ثروت تبدیل کنیم.

رییس شورای برنامه ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان گفت: بیان محرومیت ‌توسط مسئولان با وجود پتانسیل‌های موجود درسطح استان، نشانگر عدم توانمندی مدیران است.

محمدکرمی خاطرنشان کرد: حضرت علی‌اکبر (ع) الگوی مناسبی برای جوانان هستند ویژگی های اخلاقی و رفتاری مهم ایشان از جمله شجاعت، شناخت دقیق راه، اراده قوی، خودسازی روحی و جسمی و ایمان به هدف بود که این ویژگیها باید مورد توجه جوانان ما قرار بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار