معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رفع هر چه سریعترموانع زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه الزامی است.

منصور بیجار در جلسه رسیدگی و رفع موانع به وجودآمده برای جذب سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه افزود: در حال حاضر نیاز است عملیات آماده سازی و اجرای زیرساخت ها در محدوده این اراضی عملیاتی شود تا با فراهم شدن بستر مناسب، سرمایه گذاران متقاضی در این منطقه شروع به فعالیت نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همچنین در خصوص واگذاری اراضی منابع ملی و دولتی گفت: طی نشستی تخصصی، سی و دو دستور کار در جلسه کمیسیون واگذاری اراضی منابع ملی و دولتی برای طرح های غیر کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: مطابق ماده21 دســتورالعمل ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی این کمیسیون در هر استان به منظور بررسی درخواست اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی مبنی بر واگذاری اراضی ملی و دولتی برای طرح‌های مصوب غیرکشاورزی تشکیل، تا با رعایت قوانین و مقررات مربوط و ضوابط این دستورالعمل اتخاذ تصمیم شود.

بیجار افزود: واگذاری اراضی منابع ملی و دولتی برای مصارف غیرکشاورزی منوط به ارائه طرح مصوب و موافقت اصولی یا جواز تأسیس از دستگاه‌های ذی‌ربط می‌باشد و این اراضی برای احداث مراکز ساختمانی عام المنفعه، صنایع کوچک کشاورزی و دامداری های نیمه صنعتی و صنعتی متوسط، توسعه تأسیسات معدنی و احداث مجتمع های خدمات رفاهی واگذار می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار