نمایشگاه کار با هدف اطلاع رسانی و ارائه فرصت‌های شغلی شرکت‌های صنعتی و آی تی استان در دانشگاه یزد برپا شده است.

دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان در این باره گفت: ۷۰ شرکت صنعتی و آی تی استان، ۳۵۰ فرصت شغلی خود را برای دانش جویان عرضه می‌کنند تا علاقه‌مندان و فارغ التحصیلان دانشگاهی جویای کار از این فرصت‌ها برای استخدام و آینده شغلی خود استفاده کنند.

او افزود: علاوه بر ارائه فرصت‌های شغلی، غرفه‌های مشاوره و آموزش کاریابی و فرصت‌های استخدام در واحد‌های صنعتی نیز در این نمایشگاه ایجاد شده تا آموزش‌های لازم را به دانشجویان ارائه دهند.

مهران فاطمی استاندار یزد هم اظهار داشت: یکی از اقدامات بسیار نوآورانه و خلاقانه انجام شده برای تحقق شعار سال و با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، برگزاری نمایشگاه کار است.

او با اشاره به ارائه بیش از هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی در این دوره از نمایشگاه کار استان یزد، ادامه داد: هدف از برگزاری نمایشگاه کار، برقراری پیوند بین فارغ التحصیلان جویای کار دانشگاه‌ها و واحد‌های تولیدی و اقتصادی نیازمند نیروی کار است.

فاطمی با بیان اینکه شرکت‌های تولیدی، نیاز‌های شغلی مجموعه خود را در این نمایشگاه ارائه کرده اند، گفت: افراد جویای کار متناسب با تخصص و مهارت خود با شرکت‌های دارای غرفه در نمایشگاه می‌توانند گفتگو و در فرآیند گزینش و استخدام مجموعه قرار گیرند.

استاندار برگزاری نمایشگاه کار در استان را اقدامی بسیار ارزشمند خواند و تصریح کرد: امید است دوره‌های بعدی نمایشگاه، بسیار پر رنگ تر، پر رونق، کاراتر و موثرتر برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار