صبح امروز تعدادی از دانش آموزان در چند مدرسه شهر‌های گیلانغرب و کنگاور بدحال شدند و تعدادی نیز برای مراقبت بیشتر به بیمارستان منتقل شدند.

تعدادی از دانش آموزان در دو مدرسه دخترانه ابتدایی رضوان و دبیرستان سمیه بدحال شدند که گزارش‌های اولیه نشان می‌دهد در این حادثه ۵۰ دانش آموز به مراکز درمانی منتقل شده اند که بیشتر آن‌ها هم در همان لحظات اولیه درمان مرخص شدند.

همچنین رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب از بدحال شدن ۳۶ دانش آموز و معلم با علائمی نظیر سرگیجه و حالت تهوع در چند مدرسه دخترانه این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۹ نفر دانش آموز و ۷ نفر معلم بوده اند.

مریم فتاحی حال دانش آموزان و معلمان را خوب ارزیابی کرد و گفت: برخی از دانش آموزان هم به منظور مراقبت بیشتر در بیمارستان بستری هستند.

به گفته شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پی حوادث روز‌های اخیر به هیچ دانش آموز‌ی آسیب نرسیده و حال همه دانش آموزان خوب است.

 صبح امروز شایعاتی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر بدحال شدن دانش آموزان در برخی مدارس شهر کرمانشاه منتشر شد که با حضور میدانی خبرنگار ما این موضوع تکذیب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.