جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارقان یک دستگاه کامیونت جک در شهرستان آرادان خبر داد و گفت: متهمان همگی تبعه یکی از کشورهای خارجی هستند.

سید علی میراحمدی جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در پی اعلام سرقت مسلحانه و به عنف، یک دستگاه کامیون جک حامل بار مس، تمامی گشت‌های انتظامی و عملیاتی در سطح استان فعال و به محورهای اصلی و مواصلاتی حوزه استحفاظی خود اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان در ادامه بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان آرادان حین گشت‌زنی در محور سمنان – تهران، پس از شناسایی خودرو سرقتی، نسبت به توقف آن با انجام یک‌سری اقدامات خاص پلیسی اقدام و پس از دستگیری راننده و سرنشین که هر دو تبعه یکی از کشورهای خارجی بودند، آنان را برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی افزود: در همین راستا مأموران به یک دستگاه پژو ۴۰۵ که همان حوالی در حال پرسه‌زدن بود، مظنون و پس از توقف و بررسی هویت راننده متوجه می‌شوند تبعه یکی از کشورهای خارجی است و با ظن احتمال همدستی با سارقان کامیونت، وی را به پلیس آگاهی هدایت می‌کنند.

میراحمدی از کشف یک قبضه اسلحه گرم به همراه سلاح سرد در بازرسی از کامیونت خبر داد و تصریح کرد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه ارتباط با یکدیگر بودند که در بازجویی فنی و با استفاده از مهارت‌های پلیسی، هر ۳ نفر به سرقت به عنف کامیونت جک اعتراف کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.