بوی نامطبوع، امروز هم تعدادی از دانش آموزان فارس را بدحال کرد

بوی ناخوشایند، امروز هم تعدادی از دانش آموزان در برخی مدارس فارس را به بیمارستان کشاند.

شعبانی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: بدحالی ناشی از استنشاق بوی نامطبوع و احتمال مسمومیت، تعدادی از دانش آموزان فارس را راهی مراکز درمانی کرد.

او افزود: در پی استشمام بوی نامطبوع در مدارس دخترانه مقطع متوسطه ظهیر امامی آباده، سعادت شهر سورمق، نگرش اقلید، شهید بانشی بیضا، عدالت لارستان، حجاب مرودشت و فضیلت جهرم، با توجه به حساسیت موضوع، سریعا نیرو‌های اورژانس در مدارس حضور یافتند.

شعبانی با تاکید بر اینکه حال همه دانش آموزان در رضایتبخش است، اضافه کرد: برخی دانش آموزان که دارای بیماری زمینه‌ای، آسم و آلرژی بودند برای مراقبت بیشتر به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه مسئولان همه مدارس در حال پیگیری علت وقوع این حادثه هستند از والدین و دانش‌آموزان خواست تا از توجه به اخبار کذب و شایعات که با هدف ایجاد دلهره، استرس و سلب اعتماد از محیط آموزشی در حال انتشار است، پرهیز کنند و آرامش خود و فرزندانشان را حفظ کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۰۰:۵۱ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
واقعا این کار احمقانه چه توجیهی میتونه داسته باشه اون پدر اگر انسان بود حداقل فکر عاقبت بچه خودش رو می‌کرد کسی که بچه ای خودش رحم نکنه بچه ای دیگری رحم میکنه چقدر بی‌غیرتی آخه آخه حیوان با بچه‌ش همچین کاری نمیکنه خدا کمکمون کنه انشالله
آخرین اخبار