در آستانه نیمه شعبان ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج)، مراسم جشن تکلیف متمرکز دانش آموز پایه سوم ابتدایی در شادگان برگزار شد.

جشن تکلیف متمرکز فرشته‌های مهدوی با حضور فرماندار، حجت‌الاسلام والمسلمین منصوری امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولان ادارات و دستگاه‌ها در حضور خانواده‌ها برگزار شد.

جمال صالح زاده فرماندار شادگان ضمن تبریک اعیاد خجسته شعبانیه برگزاری چنین مراسمی را برای دانش آموزان مکلف بسیار مهم عنوان کرد و این مراسم را  آغاز گر مسیری دانست که در آن دانش آموزان با آموزه‌های دینی و واجبات خود آشنا می‌شوند.

او خطاب به معلمان، مربیان و خانواده‌ها به ویژه مادران گفت: نقش شما در آموزش و همراهی دانش آموزان در جهت استمرار مسیر بندگی خداوند و تربیت نسلی مؤمن بسیار حائز اهمیت بوده و لازم است بتوانید به عنوان یک الگوی صالح در کنار فرزندان خود قرار گیرید و دانش آموزان را در این مسیر تشویق نمایید.

در این مراسم ۴۰۰ نفر از دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی شادگان که امسال به سن تکلیف رسیده بودند به صورت نمادین و به نمایندگی از سایر دانش آموزان شهرستان در فضایی روح بخش و با نشاط آغاز فصل عبادت و بندگی خود را جشن گرفتند.

در ادامه نیز فرماندار شادگان  هدایایی به رسم یاد بود به  دانش آموزان  تقدیم کرد.

برگزاری این برنامه با همکاری فرمانداری شادگان، امام جمعه شادگان، شورای شهر شادگان، آ موزش و پرورش شهرستان و بنیاد مهدویت شهرستان صورت گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.