نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت ترویج فرهنگ مهدویت و ترویج انتظار و دعا برای ظهور حضرت ولیعصر (عج) تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در دیدار با خیران، کارآفرینان و مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به اینکه باید فرهنگ انتظار را در جامعه ترویج دهیم و ترویج دعا برای تعجیل حضرت بسیارارزشمند و تاثیر گذار است، گفت: منتها این دعا باید از روی اخلاص، امیدواری و اعتقاد باشد لذا امیدورایم این دعاها در حق امام زمان (عج) انشاالله به مرحله اجابت برسد.

او بیان خصوصیات و ویژگی‌های امام زمان (عج) بسیار ارزشمند دانست و افزود: این امر مهم ازوظایف منتظران حضرت است شیعیان در ارتباط با این ویژگی‌ها، ارزش و برکات وجودی امام زمان (عج) و کرامات وفضایلی که دارند باید نزد علاقه‌مندان پیروان و محبان آن حضرت به بیان ان‌ها بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم کمیته امداد را یکی از برکات انقلاب اسلامی و موفقیت‌های نظام اسلامی برشمرد وگفت: انصافا کمیته امداد به وظایف خود بخوبی عمل کرده مخصوصا در اقدامات ارزشمندی که در رابطه با سامانه‌های استعلام و رصد نیازمندان که بسیار مهم است، همچنین در زلزله خوی بهمراه خیران و موکب‌های آذربایجان واقعا کمک‌های چشمگیری کردند.

او  در تجلیل و قدردانی از اعطای وام‌های قرض الحسنه کمیته امداد نیز گفت: بانک‌ها متاسفانه بانک‌ها انطوری که باید در میدان نیستند و از آنان انتظار بیشتری داریم، امام کمیته امداد وام‌های خود را به سمت اشتغالزایی سوق داده که این کار ارزشمندی است و باعث شده برای نیازمندان شغل پایدار فراهم شود.

ملا مهدی مدیر کل کمیته امداد استان نیز با ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در جهت کمک به نیازمندان گفت: کمیته امداد در بخش تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند، تامین مسکن مدد جویان، پرداخت وام‌های خود اشتغالی، معرفی ۱۸ هزار نفر از مدد جویان به مراکز فنی و حرفه‌ای برای اموزش و دیگر بخش‌ها در خدمت مددجویان بوده است.

در پایان مراسم از خیران و کارافرینان و دست اندر کاران کمیته امداد استان تحلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.