برگزاری سومین جشنواره کارآفرینی فناوری‌های نرم و خلاق در تبریز

سومین جشنواره کارآفرینی فناوری‌های نرم و خلاق در دانشگاه هنر اسلامی تبریز از امروز تا ۱۸ اسفند برگزار می شود.

آقای کی نژاد رئیس دانشگاه هنر اسلامی  آذربایجان شرقی در مراسم افتتاحیه جشنواره کارآفرینی فناوری‌های نرم و خلاق گفت: بحث مراکز رشد و فناوری‌های نرم زمانی برای بسیاری نامفهوم بود اما امروزه با رشد علم بحث کار آفرینی با فناوری‌های نرم و خلاق بسیار گسترش داشته است آمار نشان می‌دهد که بیش از یک چهارم دانشجویان ما مشغول تولیدات مختلف هستند.

وی با بیان اینکه دانشجویان خلاق و کارآفرین ما به عنوان آینده سازان کشور هستند گفت: این عزیزان وارد خلاقیت و تولید شدند و در این مرحله به جایی رسیدند که در چهار نمایشگاه خارجی و داخلی برای فروش تولیدات اقدام شده است.

وی اظهار داشت: این آورده برای دانشگاه آورده بزرگی خواهد بود و ابتکار دیگر بحث موزه سیار اسلامی دانشگاه است که جزو مهمترین بخش‌های ماست و برای اولین بار در مسکو و بعد هم در جمهوری غازان برگزار شد.

آقای میر شفیعی دبیر سومین جشنواره کارآفرینی فناوری‌های نرم و خلاق دانشگاه هنر اسلامی استان گفت: اشتغال آفرینی قشر تحصیل کرده جزو اولویت‌های کشور است به همین جهت برای اشتغالزایی در جهت تحقق اقتصادمقاومتی امسال با همکاری پارک علم و فناوری گسترش این بخش را شاهد بودیم و این جشنواره با ایجاد هم افزایی بیشتر بین دانشجویان صورت گرفت.

وی افزود: در این جشنواره تعداد ۱۰۵ شرکت کننده در ۳۰ رشته هنری حضور دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.