استاندار یزد:

امروز جهان بیش از هر زمان دیگری ظهور پرچمدار حکومتی عدالت گستر را به انتظار نشسته است

مهران فاطمی گفت: امروز جهان بیش از هر زمان دیگری ظهور پرچمدار حکومتی فراگیر و عدالت گستر را به انتظار نشسته و برای تجلی عدالت لحظه شماری می‌کند.

مهران فاطمی، استاندار یزد در پیامی میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت، ولی عصر (عج) را به همه مسلمین جهان و منتظران آن حضرت به ویژه سربازان گمنام تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛

بسمه تعالی

سلام بر مهر فروزندهٔ هدایت و نصر، سلام بر او که ظهورش امتداد انوار خورشید عدل و داد را به قنوت دستان منتظران گره می‌زند و امروز جهان بیش از هر زمان دیگری ظهور پرچمدار حکومتی فراگیر و عدالت گستر را به انتظار نشسته و برای تجلی عدالت لحظه شماری می‌کند.

میلاد یگانه منجی عالم بشریت، عدل گستر گیتی حضرت، ولی عصر «ارواحنا له الفداه» را به همه مسلمین جهان و منتظران آن حضرت به ویژه سربازان گمنام، مجاهدان امنیت و آرامش، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و توفیق زمینه سازی ظهور را برای همه محبین و شیعیان اهل‌بیت «علیهم‌السلام» مسئلت می‌نمایم.

بر ماست که در عصر غیبت با انتظار حقیقی فرج که از والاترین عبادت هاست همراه با اصلاح فردی و حرکت اجتماعی موثر، حمایت از مظلومان، گره گشایی از مستضعفان و مبارزه با ستم و فساد به سهم خود زمینه ساز ظهور و تحقق زمینه‌های حکومت جهانی عدالت باشیم.

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.