۴۹ فضای ورزشی در مدارس سیستان و بلوچستان افتتاح شد

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: ۴۹ فضای ورزشی در مدارس این استان همزمان با دومین مرحله از افتتاح طرح‌های درون مدرسه‌ای "شهید سلیمانی" در کشور به بهره برداری رسید.

حسنعلی میرعبدی در مراسم افتتاح ۵۵۰ پروژه ورزشی طرح "شهید سلیمانی" در کشور که با حضور وزیر آموزش و پرورش و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با استان ها برگزار شد اظهارداشت: با اجرای طرح شهید سلیمانی، تحول بزرگی در ارتقای سرانه ورزشی مدارس رخ داد.

وی با بیان اینکه در مرحله اول از افتتاح طرح شهید سلیمانی ۳۱ پروژه ورزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید، ادامه داد: در این مرحله نیز ۴۹ پروژه شامل ۱۰ سالن سقف بلند، ۱۰ کلاس تربیت بدنی، ۹ زمین ساحلی و ۱۰ زمین چمن در مدارس استان افتتاح شد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با اجرای طرح "شهید سلیمانی" فضاهای ورزشی روباز آموزش و پرورش این استان از ۹ به ۳۶ فضای افزایش یافت.

وی ادامه داد: همچنین به فضاهای سرپوشیده ورزشی مدارس سیستان و بلوچستان که ۱۴۹ مورد بود، ۲۲ فضای جدید اضافه شد.

میرعبدی از افزایش ۲۲ درصدی فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای سیستان و بلوچستان با اجرای طرح "شهید سلیمانی" خبر داد و گفت: با توجه به رشد فزاینده جمعیت دانش آموزی و پراکندگی نامتعارف جمعیت به دنبال ارتقای سرانه فضای ورزشی در مدارس استان هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار