مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه از دانش آموزان دختر مسموم شده هرسینی عیادت کرد.

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه از دانش آموزان مسموم شده دبیرستان دخترانه شهید عبدالرضا کریمی هرسین که روز دوشنبه (۱۵ اسفند) در اثر انتشار بوی ماده ناشناخته دچار سرگیجه و حالت تهوع و سوزش گلو شده بودند، عیادت کرد و از نزدیک در روند جریان درمان این دانش آموزان قرار گرفت.

محمدی در عیادت از دانش آموزان عنوان کرد: پس از اعزام تعدادی از دانش آموزان و درمان سرپایی، تعداد ۳۸ نفر از دانش آموزان دختر در بیمارستان شهدای هرسین بستری شدند که عصر امروز تعدادی از این دانش آموزان ترخیص شده‌اند.

محمدی با تاکید بر اینکه سلامت دانش آموزان خط قرمز دستگاه تعلیم و تربیت است، تصریح کرد: کمیته فوریت‌ها و گزارش مستمر در آموزش و پرورش استان در خصوص مسمومیت دانش آموزان تشکیل شده و پیگیری‌ها در دست اقدام است.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه با اشاره به پای کار بودن نهاد‌های امنیتی و انتظامی در قضیه مسمومیت دانش آموزان، از عموم خانواده‌ها و اولیای دانش آموزان تقاضا کرد ضمن حفظ آرامش، نسبت به اتفاقات اخیر و موج روانی شبکه‌های گسترده معاند در خصوص تعطیلی مدارس هوشیار باشند.

محمدی اضافه کرد: دشمنان در قضیه مسمومیت دانش آموزان تمام هدفشان این است که آرامش جامعه را به هم ریخته، مدارس را به تعطیلی کشانده و جامعه را ملتهب کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.