لزوم تشکیل کارگروه ویژه نظارتی در دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد

وزیر امور اقتصادی و دارایی بر لزوم تشکیل کارگروه ویژه نظارتی در دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد با هدف افزایش رضایت فعالان اقتصادی تاکید کرد.

سید احسان خاندوزی در نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی که در بندرعباس برگزار شد بر لزوم تشکیل کارگروه ویژه نظارتی در دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد گفت: اگر بتوانیم نظام خود نظارتی را تقویت کنیم در افزایش رضایت فعالان اقتصادی، وضعیت بهتری خواهیم داشت.

خاندوزی گفت: تلاش در افزایش اعداد و ارقام اقتصادی در استان مشهود است که امیدواریم در جهت رفع موانع نیز اقدامات جدی صورت گیرد.

وزیر اقتصاد گفت: در صورتی که مدیران استان بتوانند در همین مسیر حرکت کنند، سال ۱۴۰۲ را چابک‌تر شروع خواهیم کرد.

او گفت: همچنین باید تلاش کنیم وضعیت فعلی بخش‌های اقتصادی را به لحاظ پشتیبانی، نیروی انسانی و زیرساختی بهبود ببخشیم.

خاندوزی گفت: باید در وزارتخانه و زیر مجموعه‌ها یک همصدایی ویژه‌ای در خصوص رفع مشکلات مختلف از جمله حوزه بانک شکل بگیرد.

او گفت: همان طور که مدیران تابعه در این نشست اعلام کردند، مشکلاتی همچون دیرکرد در بخشودگی جرائم بانکی به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید با رفع موانع و رسیدگی به مشکلات، کاری کنیم که از میزان شکایت‌ها کاسته شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: برای وزارت اقتصاد و دستگاه‌های تابعه، یک کارگروه ویژه نظارت باید تشکیل شود که بر عملکرد‌های اینچنین نظارت کند.

خاندوزی گفت: انتظار داریم در مناطق آزاد که باید سمبل تسهیل ارتباط با اقتصاد جهانی باشند، راحت‌ترین مسیر‌ها تعبیه و فرش قرمز برای سرمایه گذاران، گسترده شود.

او گفت: امور سرمایه گذاران خارجی و داخلی در زمان مراجعه به دستگاه‌های وزارتخانه چه در سطح ملی و چه در استانی بایستی ظرف چند روز انجام شود.

خاندوزی گفت: باید علاوه بر اصلاح قوانین و انجام حمایت ها، بوروکراسی و سازوکار اداری مناسب با برنامه‌های اقتصادی ایجاد شود تا فعالان اقتصادی با مشکلی مواجه نشده و خلایی را احساس نکنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار