برگزاری نوروز ملی در بیستون

سرپرست میراث فرهنگی استان کرمانشاه از تلاش برای رقم زدن نوروزی متفاوت در مجموعه جهانی بیستون خبرداد و گفت : در این راستا مقرر شده تا با همکاری بخش خصوصی اقدامات خوبی را در این مجموعه انجام دهیم تا گردشگران با رضایت کامل از آن خارج شوند.

داریوش فرمانی سرپرست میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت : برنامه اصلی تدارک دیده شده برای این مجموعه جهانی در ایام نوروز، برپایی "نوروز ملی در بیستون" است که در قالب آن برنامه‌های متعددی قرار است، اجرا شود.

وی تصریح کرد: برپایی جشنواره صخره نوردی، استفاده از بالن‌ها، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، برپایی سیاه چادر‌های پخت و عرضه غذا‌ها و شیرینی‌های محلی، راه اندازی غرفه عکاسی با پوشش اقوام، غرفه‌های فرهنگی و بازی کودکان و... از جمله این برنامه‌هاست.

سرپرست میراث فرهنگی کرمانشاه افزود: بنا داریم برای اولین بار کمپ اسکان گردشگران با چادر‌های ویژه که همانند سوئیت هستند را در این محوطه برپا کنیم.

وی از نصب دوربین‌هایی برای رصد مسابقات صخره نوردی و پرواز بالن‌ها هم بر فراز محوطه خبرداد و گفت: با اجرای این برنامه‌ها می‌خواهیم خاطره نوروزی شاد را برای گردشگران در مجموعه جهانی بیستون به یادگار بگذاریم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.