مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: با پیگیری مسئولین و مددکاران زندان بروجرد و مساعدت خیرین نیک اندیش شهرستان، تعداد ۱۵نفر از زندانیان با بدهی بالغ بر یک میلیارد و یکصد و سی میلیون ریال از زندان آزاد شدند.

 عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان‌های لرستان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و عید نیمه شعبان، افزود: باید تلاش شود زندانیانی که حبس آنان پایان یافته و صرفاً جهت رد مال یا دیه در زندان هستند با مشارکت خانواده زندانیان و اخذ تخفیف و رضایت از شکات مقدمات آزادی آنان فراهم شود.

او افزود: در این زمینه توجه به پرونده شخصیت زندانی و اهتمام جدی به عدم بازگشت به چرخه جرم و اجتماع پذیری وی از شاخص‌های اصلی جهت آزادی افراد نیز باید در نظر گرفته شود.

کشوری عنوان کرد: طی سه سال گذشته تاکنون بیش از ۱۵۵۰ زندانی از زندانیان استان لرستان با همت خیرین و سایر کمک‌های مردمی آزاد شده‌اند.

او بیان کرد: موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات گسترده متهمان و محکومان، از جمله محکومان نا آرامی‌های اخیر در پی پیشنهاد رئیس قوه قضاییه، نشان دهنده رأفت اسلامی است.

مدیر کل زندان‌های لرستان با اشاره به عفو اخیر مقام معظم رهبری درخصوص زندانیان، گفت: زندانیان با توجه به عفو رهبری باید قدردان جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب باشند و در آینده مسیری را طی کنند که به زندان ختم نشود و حتی مدافع آرمان‌های نظام اسلامی نیز باشند.

 

برچسب ها: زندان ، آزادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.