در جریان تظاهرات شهروندان فلسطینی در اعتراض به شهرک سازی‌های رژیم صهیونیستی یک نوجوان فلسطینی به شهادت رسید.

نظامیان صهیونیست تظاهرات شهروندان فلسطینی را که در اعتراض به شهرک سازی‌های رژیم صهیونیستی برگزار کرده بودند سرکوب کردند. در درگیری در مناطق مختلف در کرانه باختری که پس از سرکوب این تظاهرات‌ها آغاز شد، «امیر مامون عوده» نوجوان فلسطینی به شهادت رسید. همچنین، چند فلسطینی دیگر نیز زخمی شدند.

فلسطینی‌ها در اعتراض به شهرک سازی‌ها و جنایت‌های اخیر نظامیان رژیم صهیونیست و شهرک نشنیان و نیز در حمایت از اسیران فلسطینی تظاهرات گسترده‌ای در مناطق مختلف کرانه باختری برگزار کردند.

وزارت بهداشت فلسطین در این باره اعلام کرد امیر مامون عوده نوجوان فلسطینی که بر اثر جراحات وارد شده بر اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیست به ناحیه سینه، به شهادت رسید. همچنین یک جوان دیگر نیز با گلوله‌های ساچمه‌ای زخمی شده بود که تحت مداوا قرار گرفت.

با شهادت این نوجوان فلسطینی شمار شهدایی که از آغاز سال میلادی جاری به شهادت رسیدند به ۸۱ شهید رسیده است که در میان آن‌ها ۱۵ کودک و یک زن نیز وجود دارد.

۲۸ عملیات مقاومتی در کرانه باختری و قدس طی ۲۴ ساعت

مبارزان مقاومت فلسطین در ۲۴ ساعت گذشته دست به ۲۸ نوع عملیات مقاومتی مختلف علیه اهداف صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی زدند.

بارزترین این عملیات‌ها ۴ مورد تیراندازی، یک مورد حمله به سلاح سرد و یک عملیات پرتاب نارنجک و کوکتول مولوتف بوده است.
در این عملیات‌ها ۵ صهیونیست زخمی شدند که حال دو نفر از آنان وخیم اعلام شده است. همچنین یک صهیونیست هم که در عملیات‌های قبلی زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به هلاکت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار