مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای امسال تا ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ به ۹۰ هزار و ۴۵۰ تماس با سامانه تلفنی ۱۱۱ سامد پاسخ داده شد.

آقای سلطان‌زاده با اشاره به آمار مقایسه‌ای تعداد خدمات دستگاه‌های اجرایی در بستر سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت اظهار داشت: در این خصوص امسال ۱۶۹ هزار و ۳۶۷ خدمت به مردم آذربایجان شرقی ارائه شده و این در حالی است که سال ۱۴۰۰ این عدد ۱۱ هزار و ۱۴۸ مورد و در سال ۱۳۹۹ چهار هزار و ۶۸۶ خدمت ثبت شد.

وی خاطرنشان کرد: همان گونه که از این آمار بر می‌آید در طول یکسال منتهی به بیستم بهمن ۱۴۰۱ میزان رسیدگی و پاسخگویی به در خواست، شکایت گزارش و ایده و نظر مردم نسبت به مدت مشابه سال قبل به بیش از ۱۵ برابر و نسبت به سال ماقبل آن نیز به بیش از ۳۶ برابر رسید.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: این آمار یعنی میزان رسیدگی و پاسخگویی معاونت ارتباطات مردمی سامد استان امسال نسبت به سال قبل ۱۵۱۹ درصد و نسبت به سال پیش از آن ۳۶۱۴ درصد رشد داشت و نشانگر ارتقا سطح اعتماد مردم به خادمین خود در دولت و همچنین مردمی بودن دولت سیزدهم است.

آقای سلطان زاده گفت: در یک سال منتهی به ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ به ۹۰ هزار و ۴۵۰ تماس و در مدت مشابه سال قبل یعنی ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ تا ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ به ۲۰ هزار و ۴۸۳ تماس مردم با سامانه تلفنی ۱۱۱ سامد پاسخ داده شد که با رشد بیش از چهار برابر حاکی از این است که میزان پاسخگویی دولت به مردم در یک سال اخیر نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان ۴۴۱ درصد افزایش داشت و نشانگر ارتقا سطح اعتماد مردم به دولت، افزایش میزان مطالبه گری و رشد قابل توجه پاسخگویی دولت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.