دانشگاه کردستان در نخستین جشنواره جذب دانشجویان بین المللی کشور به عنوان دانشگاه برتر شناخته و معرفی شد.

سرپرست دانشگاه کردستان اظهار کرد: دانشگاه کردستان در نخستین جشنواره جذب دانشجویان بین‌المللی کشور، موفق به کسب عناوین "دانشگاه شایسته تقدیر" در بخش جایزه ملی ثریا و همچنین دانشگاه برتر در حوزه جذب دانشجویان بین المللی در وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد.

حامد قادرزاده با بیان اینکه نخستین جشنواره جذب دانشجویان بین‌المللی به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، افزود: این جشنواره را سازمان امور دانشجویان با هدف گفتمان‌سازی در حوزه جذب دانشجویان بین‌المللی، معرفی ظرفیت‌های آموزش عالی کشور برای تحصیل دانشجویان خارجی برگزار کرد.

او ادامه داد: این جشنواره فرصتی برای مشارکت فعال دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور است تا نسبت به جذب دانشجویان بین‌المللی، معرفی مزیت‌ها و عرضه دستاورد‌های دانشگاه خود اقدام کنند.

سرپرست دانشگاه کردستان افزود: اعطای جایزه ملی دانشگاه‌های برتر «جایزه ملی ثریا»، تقدیر از دانشگاه‌های موفق در جذب دانشجویان بین‌المللی، تجلیل از برترین‌ها در امور دانشجویان بین المللی، همایش الگو‌ها و ساز و کار‌های اجرایی جذب دانشجویان بین‌المللی در ایران و بخش نمایشگاهی از برنامه‌های این جشنواره بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.