تسطیح و رگلاژ ۹۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی و روستایی بیله سوار

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار گفت: ۹۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی، روستایی و مرز‌ی شهرستان تسطیح، رگلاژ و قنوزنی شده است.

ضیا فکری با بیان اینکه در جهت ارتقای ایمنی راه‌ها با استفاده از هزارو ۲۰۰ تن آسفالت سرد و گرم محور‌های مواصلاتی شهرستان بیله سوار لکه گیری شده گفت: احداث باند دوم کمربندی بیله سوار بطول ۴ کیلومتر در تیر ماه به بهره برداری رسیده وهمچنین لکه گیری و روکش محور گرمی – بیله سوار قطعه (۱و۲) نیزبه اتمام رسیده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار در بازدید از محور‌های روستایی این شهرستان با اشاره به اینکه ۴۰۰متراز آسفالت داخل جعفر آباد به عرض ۱۷ متر اجراء شده و۴۰۰متر باقی مانده در صورت آماده شدن زیر سازی توسط شهرداری جعفر آباد اجراء خواهد شد تصریح کرد: قرار داد لکه گیری وروکش آسفالت بیله سوار سه راهی گوگ تپه منعقدو عملیات خاکبرداری، تسطیح، رگلاژ وشن ریزی محوطه تیر پارک بیله سوارنیز انجام شده است.

فکری در ۱۱ ماهه گذشته بهسازی ۱۲کیلومتر ازپروژه راه روستایی قره دره را یادآور شد و افزود: از این مقدار ۹ کیلومتر آسفالت اجرا شده و مابقی مسیر زیرسازی انجام و آماده آسفالت است.

او در مدت یاد شده از اجرای ۱۲ کیلومتر عملیات زیرسازی و اجرای آسفالت در راه‌های روستایی گوردگل – نورالدین، راه روستایی آلی کندی، اجاق قشلاقی و ملانقی خبر داد و گفت: راه روستایی شاه تپه سی به طول ۲.۵ کیلومتر، نرقشلاقی – زیوه وراه روستایی گلی بلاغی آماده آسفالت است که در صورت مساعد شدن شرایط جوی اجرا خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار از دیگر پروژه‌های راه روستایی به پروژه گلی بلاغ اشاره کرد و گفت: طول کلی پروژه ۷.۵ کیلومتر است که از این مقدار ۷.۵ کیلومتر تراکم بستر و خاکریزی در دو لایه انجام شده و مصالح زیر اساس ۷.۵ کیلومتر در یک لایه انجام و مابقی عملیات اجرایی در حال انجام است.

فکری حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و ادامه داد:با حضور گشت راهداری در محور‌ها جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه‌ها ۳۰ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ، ۷ مورد ساخت و ساز غیرمجاز قلع و قمع و ۴۵۰ عدد علائم اعم از اخطاری، انتظامی و همچنین تابلو اطلاعاتی به مقدار ۳۵متر مربع در جاده‌های این شهرستان نصب شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.