۱۵۵ نفر در طرح امداد نوروزی آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی در چهارمحال و بختیاری هستند.

مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش سفر‌های نوروزی گفت: ۴۹ پایگاه ثابت و سیار این جمعیت آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی این استان است.

وی افزود: طرح امداد نوروزی این جمعیت از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال آینده اجرا می‌شود و در این طرح ۱۵۵ نفر آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.


بیشتر بخوانید


مثنوی اظهار داشت: در نوروز امسال سه طرح امداد و نجات نوروزی، طرح خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی و پویش هلال رحمت به‌مناسب ماه مبارک رمضان توسط جمعیت هلال احمر استان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به رسالت و وظیفه امدادی این جمعیت ادامه داد: داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر استان در طرح امداد زمستانی این جمعیت به ۳۱ هزار نفرامدادرسانی کردند.

مثنوی با اشاره به اینکه طرح امداد زمستانی جمعیت هلال احمر از ۲۳ آذر ماه در سطح استان فعال شد، گفت: در طرح امداد زمستانی این جمعیت در سال گذشته به پنج هزار و ۵۰۰ نفر امدادرسانی شد.

وی اضافه کرد: امسال یک‌هزار و ۵۲۶ تیم عملیاتی با حضور پنج هزار و ۲۳۴ نفر نیروی عملیاتی برای امدادرسانی به حوادث استان اعزام شدند که بیشترین آن در حوزه حوادث جاده‌ای با ۳۹۳ مورد و امداد و نجات در برف و کولاک با ۱۱۳ مورد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار