تبیین جایگاه هلال احمر در جامعه ضروری است

مدیرکل امور حقوقی جمعیت هلال احمر کشور بر ضرورت تبیین جایگاه هلال احمر در جامعه تاکید کرد.

مهدی افتخاری با اشاره به اینکه جایگاه هلال احمر در اذهان مردم است، گفت: نگاه مردم به این جمعیت نگاه مقدسی است با وجود اینکه جمعیت هلال احمر در جامعه به تکالیف قانونی خود عمل می‌کند و مردم قدردان و دعاگوی تلاش این جمعیت هستند چرا که این جمعیت همچنان سرمایه اجتماعی خود را در جامعه حفظ کرده است.

مدیرکل امور حقوقی جمعیت هلال احمر کشور با حضور در جلسه شورای معاونان و روسای ادارات جمعیت هلال احمر استان اردبیل بر ایجاد خلاقیت در بین این جمعیت تاکید کرد و گفت: راز توسعه و موفقیت در هر مجموعه‌ای همدلی و وفاق است که من این وفاق و همدلی را در بین همکاران جمعیت هلال احمر استان اردبیل به عینه مشاهده کردم به طوری که انتظار می‌رود با این نگاه مثبت شاهد حرکت رو به جلو و توسعه جمعیت استان باشیم.

افتخاری ادامه داد: ما نباید منتطر وقوع اتفاق و حادثه برای نشان دادن اقدامات جمعیت هلال احمر استان باشیم بلکه تلاش و عملکرد و اقدامات انسان دوستانه و مظلومیت این قشر باید انعکاس خوبی در جامعه داشته باشد تا مردم بیش از پیش با اقدامات زیبای این جمعیت آشنا شوند.

او از رسانه به عنوان قاره ششم نام برد و افزود: عدم تببین جایگاه هلال احمر باعث قضاوت این جمعیت می‌شود در حالی که جمعیت باید با بهره گیری از قدرت رسانه و بحث انعکاس خبر در جامعه بتواند جایگاه واقعی خود را تبین و در جامعه نمایان کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.