اصلاح هندسی میدان معلم در سال جدید/ تبدیل میدان جانباز به چهار راه

نائب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد از کاهش قطر میدان معلم و افزایش عرض آن به منظور کاهش بار ترافیک، خبر داد.

حجت‌الاسلام سید محمد ناصر حیدری نائب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: با توجه به ترافیک سنگین این تقاطع و به دلیل اینکه میدان معلم به معابر مهمی مانند ۱۷ شهریور، بیست و دو بهمن و همچنین پاکنژاد متصل شده است و تردد در این قسمت از شهر بسیار است، با بررسی و تشکیل جلسه با مسئولین مرتبط، در شورای اسلامی شهر یزد مقرر شد این میدان اصلاح شود تا یک لاین دیگر برای عبور و مرور خودرو‌ها افزایش یابد.

او در ادامه با اشاره به ترافیک سنگین در میدان جانباز گفت: بلوار شهید قندی، بلوار دانشگاه، خیابان تیمسار فلاحی و بلوار شهیدان اشرف به ترتیب بیشترین تأثیر را بر بار ترافیکی میدان جانباز تحمیل می‌کنند.

نائب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد به طرح جامع شهر یزد، اشاره کرد و گفت: نظر کارشناسان و مشاوران، مرکز مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک و مطالعات صورت گرفته، بهترین گزینه مطرح شده برای رفع معضل ترافیکی در میدان جانباز، تبدیل آن به چهارراه است که به تصویب شورای شهر یزد رسید.

به گفته او شهروندان هنگام رفت و آمد در برخی معابر شهر یزد به دلیل ترافیک سنگین یا مشکلات هندسی، ناراضی هستند از این رو برخی تقاطع‌ها مانند تقاطع ریاضی در اواخر سال اصلاح شد برخی دیگر نیز در سال جدید اصلاح می‌شود.

نائب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد تأکید کرد: مسئولین شهرداری و سازمان‌های خدمت رسان مانند اداره برق و آب نیز باید در اجرای پروژه‌های عمرانی همکاری لازم را با یکدیگر داشته باشند تا روند کار به سریع‌ترین شکل ممکن و با کیفیت مناسب طی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.