پایان عملیات ایمن‌سازی و ریزش‌برداری در محور اردبیل - آستارا

معاون راهداری استان اردبیل گفت: عملیات ایمن‌سازی و ریزش‌برداری در محور اردبیل - آستارا به اتمام رسیده و تردد در این محور کاملا روان است.

آیدین هاشمی در حاشیه بازدید از محور اردبیل - آستارا با بیان اینکه ساعت ۱۸ عصر دیروز ریزش سنگ در محور اردبیل - آستارا اتفاق افتاده بود، گفت: از ساعت ۱۹ راهداران استان بلافاصله با تمام تجهیزات و امکانات در محل مستقر شده و عملیات ریزش‌برداری را شروع کردند.

معاون راهداری استان اردبیل با بیان اینکه راهداران با بکارگیری ۱۲ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین راهداری و ۲۰ نفر نیروی انسانی عملیات ریزش‌برداری و ایمن‌سازی را انجام دادند، می گوید: ۳۰۰ مترمکعب عملیات ریزش‌برداری توسط راهداری شهرستان نمین در یک کیلومتر مانده به انتهای حوزه استحفاظی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اجرا شده است.

او از بازگشایی این مسیر در ساعت سه بامداد ۲۳ اسفندماه خبرداد و گفت: عملیات ایمن‌سازی به پایان رسیده و تردد بدون هیچ مشکلی در این محور در حال انجام است.

هاشمی همچنین از حذف پیچ و نقطه پرحادثه در محل ریزش سنگ در محور اردبیل آستارا (گردنه حیران) خبر داد و می گوید: در چهار نقطه از گردنه حیران که بعد از بارش‌ها امکان ریزش سنگ وجود دارد که با پیش‌بینی راهداران عملیات لق‌گیری آنها در حال انجام است و سبک‌سازی و عملیات اصلی پس از تعطیلات نوروزی انجام خواهد شد.

معاون راهداری استان اردبیل از مردم خواست قبل از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.