معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار گچساران:

توسعه راهها از رویکردهای اصلی فرمانداری گچساران است

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار گچساران گفت: ایجاد زیرساخت های توسعه راهها بویژه در مناطق کم برخوردار از رویکردها و سیاست های جدی فرمانداری است.

احسان مظاهری معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار گچساران گفت: دولت مردمی سیزدهم نسبت به توسعه زیر ساخت های حوزه راه اهتمام ویژه ای دارد و بدون شک برای تحقق این مهم از تمام امکانات و ظرفیت های موجود به شکل مطلوب استفاده خواهد شد.

وی بیان کرد: تکمیل طرح های حوزه راه نقش مهمی در توسعه همه جانبه شهرستان دارد که تحقق آن منجر به بهبود اقتصاد، افزایش رفاه مردم و کاهش تصادفات در گچساران می‌شود.

مظاهری ابراز کرد: گچساران برای توسعه و رفاه مردم نیازمند ایجاد و آماده سازی زیرساخت‌های حمل ونقل است.

وی اظهار کرد: گچساران هم اکنون یکی از شهرستان های برخوردار در حوزه زیرساخت‌های حمل و نقل بویژه راه‌های دوبانده محسوب می شود.

مظاهری ابراز کرد: طرح های مهمی در حوزه راه و شهرسازی شامل جاده تعریض و بهسازی جاده‌های مواصلاتی گچساران، باباکلان به بی بی حکیمه به گناوه ، گچساران- بی بی حکیمه- رگ سفید، چهار بانده کردن کمربندی ( کنار گذر) و پردیس فرهنگی و هنری در دست اجراست.

وی گفت: تکمیل این طرح های مهم علاوه بر بهبود زیرساخت های جاده ای می تواند زمینه ساز رونق صنعت گردشگری در این منطقه نیز باشد.

معاونت توسعه و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه راههای استان طبق برنامه اولویت بندی شده بخش مهمی از برنامه‌های این اداره کل محسوب می‌شود.

طهمورث مکارمی تصریح کرد: وضعیت ساخت نهضت ملی مسکن در استان مطلوب است اما باید تلاش شود عملیات اجرایی واحدهای مسکن تسریع شود تا این واحدها در زمان مقرر تحویل متقاضیان شود.

وی ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن از سوی دولت و با هدف خانه‌دار کردن اقشار جامعه در سال جاری ارائه شد.

مکارمی افزود: حجم بالای پروژه ملی مسکن به دلیل آماده بودن زیر ساخت ها و زمین در گچساران قرار دارد.

وی ابراز کرد: تکمیل طرح های حوزه راه و شهرسازی و ساخت نهضت ملی مسکن در این شهرستان نیازمند تعامل دستگاه های متولی و همکاری فرمانداری گچساران است.

محمد رضا عابدی، سرپرست اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: امید است با تعامل مناسب دستگاه ها ی اجرایی بتوانم گام های بلندی در راستای اجرای طرح های راه و شهرسازی در گچساران برداریم.

در این آیین محمد رضا عابدی به عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی گچساران منصوب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.