عملیات اجرایی گازرسانی به ۶ روستای شهرستان آبیک آغاز شد

در مراسمی عملیات اجرایی گازرسانی به ۶ روستای شهرستان آبیک با حضور جمعی از مسئولین آغاز شد.

علی حجتی پور مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از برنامه ریزی و طراحی گازرسانی به ۱۳۳ روستا در سطح استان تا پایان سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: گازرسانی به ۶ روستای قاضی کلایه، کذلک، کهوان، توداران، طیخور و حاجی آباد از مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان قزوین بوده است که در این مراسم عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

حجتی پور افزود: برای اجرایی عملیات گازرسانی به این ۶ روستا بیش از ۳۹ کیلومتر شبکه گذاری طراحی شده و هزینه اجرایی آن بالغ بر ۲۱۰ میلیارد ریال خواهد بود که پس از اتمام شبکه گذاری و انجام مراحل اشتراک پذیری بیش از ۵۰۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

در این مراسم دکتر سیاهکلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی از مدیریت و مجموعه شرکت گاز استان به دلیل سرعت چشمگیر گازرسانی در نقاط کم برخوردار استان تشکر نمود.

در ادامه مراسم حامد فتوحی فرماندار آبیک گفت: به زودی با گازدار شدن این روستا‌ها شاهد مهاجرت معکوس، رشد اقتصادی و اشتغالزایی در این منطقه باشیم.

خانم دکتر محمد بیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی دیگر سخنران این مراسم اقدامات انجام شده توسط شرکت گاز استان را در خور تقدیر دانست و گفت: نمایندگان مردم شریف استان همواره آماده همراهی برای توسعه کمی و کیفی خدمات به ویژه در حوزه گازرسانی هستند.

در حال حاضر ۵۶ روستا در شهرستان آبیک از نعمت گاز بهره‌مند بوده و ضریب نفوذ گاز در مناطق روستایی این شهرستان بیش از ۹۷ درصد می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار