تعدادی از مالکین شهرک عظیمیه قزوین با حضور در استانداری از مجموعه مدیریتی استان برای پیگیری مشکلات این منطقه تقدیر کردند.

تعدادی از مالکین شهرک عظیمیه قزوین با حضور در استانداری از تلاش‌های مجدانه استاندار قزوین و مجموعه مدیریتی استان برای پیگیری مشکلات این منطقه تقدیر کردند.

تأمین زیرساخت‌های منطقه عظیمیه شهر قزوین بیش از سه دهه از جمله مطالبات بخشی از مردم بود که پس از شروع به کار دولت سیزدهم و استقرار تیم جدید مدیریتی در استان، با دستور محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین به معاونت امور عمرانی استانداری برای ایجاد کارگروه ویژه بررسی و رفع مشکلات اراضی و تعاونی‌های مسکن استان قزوین در بهمن سال گذشته، با پیگیری مستمر معاونت عمرانی و برگزاری جلسات متعدد، اهتمام اداره کل راه و شهرسازی استان و همراهی مناسب سازمان ملی مسکن، مجموعه مدیریتی استان موفق به اخذ مصوبه سازمان ملی مسکن شد تا برای تأمین زیرساخت‌ها از زمین‌های ملی استفاده شود.

در هفدهم بهمن و ششمین روز از دهه مبارک فجر سال جاری نیز کلنگ گازرسانی به این شهرک با حضور استاندار قزوین به زمین زده شد.

همچنین استاندار قزوین دستور داد تا مدیران استان نسبت به آب‌رسانی و برق‌رسانی به این شهرک نیز اهتمام ویژه داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی محمدیان
۲۰:۳۲ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
خدا به استاندار محترم جناب علایی و معاون اجرایی جناب آقای رجحانی وتمام مسیولینی که به مردم خدمت میکنن عمر با عزت ومراتب پست بالاتر عطا فرمایید نزدیک به سی و پنج سال انتظار بالاخره ما را برای خانه دار شدن امیدوار کردید عجرکم عند الله