توافق ایران و عربستان، صهیونیست‌ها را داغدار کرد

امام جمعه موقت اصفهان گفت: توافق ایران و عربستان با پیش‌بینی پایان جنگ یمن و ازسرگیری حج عمره، رژیم اسرائیل را داغدار کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز آخرین جمعه سال ۱۴۰۱ در اصفهان گفت: در روز‌های اخیر بین ایران و عربستان توافقی امضا شد که اگر به خاتمه جنگ یمن و باز شدن راه حج عمره بیانجامد از آن استقبال می‌کنیم.


او با بیان اینکه عربستان در شرایط نامناسبی است و چاره‌ای جز این نداشت و ناچار بود این ارتباط را بپذیرد افزود:  با این توافق رژیم اسرائیل داغ‌دار شد.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: اگر کشور‌های اسلامی متحد شوند، هر کدام یک سطل آب بریزند، اسرائیل را آب می‌برد و وحدتی که وجود نداشته، باید در آینده ایجاد شود.


حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادی ادامه داد: صهیونیست‌ها در محافل مختلف اذعان کرده‌اند که نیازی نیست ایراگ با ما بجنگد، ما خود به‌خود در مسیر نابودی هستیم.


او در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به بی‌حجابی برخی زنان گفت: باید این کشور اسلامی را با ۳۰۰ هزار شهید از این بی‌حجابی نجات داد و از بدتر شدن شرایط عفاف و حجاب جلوگیری کرد.


امام جمعه موقت اصفهان همچنین در پیش بودن ماه مبارک رمضان و سال نو را تبریک گفت و اضافه کرد: سال نو یعنی نو شدن دل‌ها و حیات مجدد طبیعت است، از این رو دلهارا از کینه پاک کنید تا خداوند در روز قیامت از شما بگذرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.